• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Vad tror ni?

jonte111

Viktig medlem
Poäng: 62
Blev medlem
31 Maj 2017
Meddelanden
63
Mottagna reaktioner
19
Poäng
62
efter av spelmissbruk så kom jag tillslut i en vändpunkt i livet. Jag har varit spelfri i snart 3 månader, är mitt i en behandling som är 2 gånger i veckan i 10 veckor. Så hittils är allt positivt. Nu ska jag börja lösa alla skitlån jag dragit på mig.

Vad tror ni om möjligheterna? Har synliga lån på ca 350k. I slutet av månaden har jag 9ff och i skrivande stund 4,6 i score. Tror ni jag har möjlighet att få samlingslån på 400000kr? Tänkte även ha med en låntagaren som har ren UC och bra lön.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Trias

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
25 Oktober 2016
Meddelanden
1 522
Mottagna reaktioner
969
Poäng
787
efter av spelmissbruk så kom jag tillslut i en vändpunkt i livet. Jag har varit spelfri i snart 3 månader, är mitt i en behandling som är 2 gånger i veckan i 10 veckor. Så hittils är allt positivt. Nu ska jag börja lösa alla skitlån jag dragit på mig.

Vad tror ni om möjligheterna? Har synliga lån på ca 350k. I slutet av månaden har jag 9ff och i skrivande stund 4,6 i score. Tror ni jag har möjlighet att få samlingslån på 400000kr? Tänkte även ha med en låntagaren som har ren UC och bra lön.

Låt personen ansöka om lånet själv, skriv sedan skuldebrev(avtal) med personen. Använd kommande året att "nolla" din UC. Flytta sedan lånet över till dig själv.

Tror det blir billigast att göra på det sättet...
 

jonte111

Viktig medlem
Poäng: 62
Blev medlem
31 Maj 2017
Meddelanden
63
Mottagna reaktioner
19
Poäng
62
Den personen har 1ff 330k om året.

Ska väl även tilläggas att jag får ut 350k om året.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp